torsdag 29 oktober 2009

Molly, Magnus, Skrutten och Ansgar

Ja, så heter våra bröst. Y:s blev döpta efter Magnus Carlsson och Molly Sandén. Jag har varit lite småbesatt av Magnus Carlsson, mest på skoj måste jag tillägga och Y blev kär i Molly när hon var med i Melodifestivalen i våras. Varför mina heter som de gör är däremot lite luddigare. Jag råkade lova en kompis att döpa vårt framtida barn till Ansgar, så då löste vi det såhär för att slippa döpa en stackars son till det. Skrutten har jag faktiskt ingen aning om hur det kom till.. Det känns lite elakt, som att bröstet skulle vara skruttigt och odugligt. Men jag vet att Y tycker om henne! Vi pratar väldigt mycket om och med våra bröst när vi är själva. "Hur är det med Molly idag?" Om Y pussar på Skrutten så måste hon pussa på Ansgar också, annars är det orättvist. Jag antar att alla par har sina små egenheter.

Idag lät Y mig leka i hennes babygym, det var en fin stund.

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar