onsdag 7 oktober 2009

En liten fantasi

Snart sitter jag på bussen hem! Hem till Y, vår nya säng och hett hett invigningssex. Eller mer troligt, jag kommer hem helt slut och när vi väl har skruvat på benen på sängen så kommer jag att däcka i Y:s famn. Fast jag har en liten fantasi som jag hoppas på än. Att Y har satt ihop sängen och bäddat den med fina lakan. Sen har hon tänt ljus i rummet och klätt av sig naken. När jag kommer hem ligger hon där naken på sängen och väntar på mig. Då ryker även mina kläder och jag lägger mig över henne, smeker hennes kropp, pussar henne på halsen, suger på hennes öronsnibb och känner under mina händer hur hon ryser till. Jag kysser henne djupt och börjar smeka hennes höfter, rumpa, lår, insida av låret och rör långsamt fingrarna mot hennes våta fitta. Jag smeker den väldigt lätt, sticker in två fingrar för att retas lite och bygger sen långsamt upp intensiteten. Jag hör hur hon börjar andas häftigare och stöna. Till slut kommer hon och hennes kropp rycker till under mig. Jag tittar på hennes ansikte och hon är då så vacker som hon bara är efter en orgasm, alldeles avslappnad. Hon ser lycklig och kär ut och jag lägger mig bredvid henne och håller om henne tills vi båda somnar.

Nu blev jag helt kåt av att skriva det där så nu hoppas jag verkligen på det haha. Fast det är nog inte så lätt att lyckas få rätt på en dubbelsäng själv? Nåja, vi får se! Kanske kanske..

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar