måndag 5 oktober 2009

Sexiga yrken


Alla har vi våra fetischer och jag tänkte avslöja en av Y:s. Hon tänder på kockar. Jag har inte riktigt förstått vad som är hett med just kockar, men jag tror det har lite att göra med den dubbelknäppta jackan. Då och då har jag letat lite sexiga kockkläder,jag gillar speciellt de där det ingår en slev. På Ebay kan man hitta riktigt billiga kostymer. Kvalitén är väl lite varierande men våra rollspel är sällan jätteseriösa så det spelar mindre roll, dessutom kan man alltid sy om dem om de sitter konstigt. Ett tag funderade jag seriöst på att börja sy upp sexiga dräkter för typiskt osexiga yrken som busschaufförer och telefonförsäljare och sälja dem. Det hade varit lite roligt faktiskt. Jag tycker det är kul att klä upp sig i olika dräkter, men jag är väldigt dålig på att vara seriös. Hittills har jag en sexig sjuksköterskedräkt och en sexig piratdräkt. Jag kan varken vara en seriös sjuksköterska eller pirat, fast det brukar bli bra ändå. Fast jag tror aldrig jag har haft på mig piratdräkten i syftet att vara sexig, däremot har jag haft den på ett bröllop. Helt seriöst. Visserligen ett halloweenbröllop men ändå..

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar