onsdag 28 oktober 2009

Bendable Buddy
























Jag lovade ju att skriva några recensioner. Det blev inte riktigt så, det blev faktiskt mer pluggande gjort än vad jag tänkte mig idag och det är ju bra. I alla fall. Jag tror att detta var vår första gemensamma sexleksak. Efter att ha använt min dildo på Y så hade jag sår i handen efter det vassa bottenlocket, där batteriet ska sättas in. Jag ville ha en greppvänlig dildo helt enkelt, så att jag skulle orka hålla tills Y kom och inte tills jag var tvungen att sluta för att min hand gjorde för ont. I en sexaffär hittade jag den här och blev genast kär. På det hela taget är det en trevlig en, kostar runt 350 kr.

Plus: Greppvänlig "kula" att hålla i, mjuk och följsam, böjbar så att man kan forma den för att trycka precis på rätt ställen

Minus: Den böjs lite väl lätt, om man för in dildon och trycker för hårt böjer den sig inne i fittan och det är inte alltför skönt

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar