onsdag 28 oktober 2009

Mer sex åt folket

Äntligen en förklaring till varför vi är så trötta denna veckan. Det beror säkert inte alls på att jag jobbat natt och nu har tentaångest men orkar inte plugga. Y har varit sjuk i några dagar men efter lite vin och lek igår så verkar hon ha blivit bättre. En orgasm botar allt! Detta kanske är lösningen på svininfluensan? Sex får oss att må bättre och förbättrar immunförsvaret. Om man redan är smittad så stanna hemma och ha sex istället för att gå och nysa ner bussar och rulltrappor. Så var pandemin löst! Nu börjar jag sväva ut, jag försöker bara hitta på ursäkter för att inte få något pluggande gjort. Nåja, nu tänkte jag plugga lite och sen i eftermiddag skriva lite recensioner på leksaker vi innehar.

/A

1 kommentar:

  1. haha.. jag har också mjuka öron eftersom jag pillat på dom sen jag var liten, har ALDRIG hört om nån annan som också "pillar på öronen"

    SvaraRadera