torsdag 1 oktober 2009

Skum dag

Idag har varit en sån dag då jag bara har tänkt på sex. Kanske för att man alltid vill ha det man inte kan få? På jobb såg jag en hushållspappershållare som såg precis ut som en dildo. Man behövde inte ens vara snuskigt lagd för att tycka det.. Den såg ut som en sån där designerdildo i sten, en sån som man funderar på hur den kan skänka någon njutning. Så fortsatte sen hela dagen. Jag har också haft någon skum dagdröm om Y som mina tankar har dragits till så fort jag haft lite att göra. Y var sjuk i influensa med hög feber så jag fick hjälpa henne att duscha. Hon satt naken på en pall i duschen och jag tvålade in hennes kropp och tvättade hennes hår. Det var inte direkt något sexuellt över det, bara att jag fick ta hand om henne. Jag undrar vad det säger om mig haha.

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar