måndag 5 oktober 2009

Tillbaka till vardagen

Då var helgen slut och man var tillbaka till verklighet och praktik, fast denna gången blir det bara tre dagar innan jag far hem igen. Nu ska vi även ha fått internet i lägenheten, så förhoppningsvis kommer bloggen att leva upp lite mer nu.

Hoppas ni hade en bra helg. Min var helt fantastisk, i lördags slickade Y mig till den bästa orgasm jag någonsin fått. Jag kan vanligtvis komma flera gånger i rad men detta var mer som en enda lång orgasm som aldrig verkade ta slut. Jag har ingen aning om hur länge den varade, men säkert flera minuter. Hela min kropp skakade och det kändes nästan som att jag var utanför kroppen, som jag inte hade någon kontroll över den alls. Samtidigt har jag nog aldrig varit så medveten om varenda millimeter av min kropp. Sammandragningarna var så starka att jag inte visste var jag skulle göra av mig. Jag tryckte in mina naglar i Y:s armar och händer, kramade hennes hår, pressade det skrynkliga lakanet mellan mina händer och ryckte i hela kroppen. När orgasmen slutligen gick över tog det flera minuter innan jag slutade flåsa och jag fick pusta ut i Y:s famn. Hon är helt fantastisk min flickvän.

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar