måndag 21 september 2009

Bröst beroende och andra interna saker.

Jag tänkte dela med mig av några interna saker som vi gör. Jag berättade tidigare om "Cheesecake" och "Kladdkaka". Det här är väl på samma spår.
A har nämligen en favorit aktivitet som heter "leka i babygymmet". Hennes babygym. Sjukt namn jag vet men det påminner verkligen om ett babygym. Hon ligger ner på rygg och jag står på alla fyra över och hon leker med mina bröst med anisktet. Det låter skumt men det är mysigt, hon tycker det är mysigt. Att det heter babygym är liiite avtändande men den här aktiviteten har inget med upphetsning att göra. Det är bara roligt :)
En annan rolig grej är att vi kan vara helt inne i att hångla och förspela, sen går hon ner mot mina bröst och börjar tralla samtidigt som hon kysser och gnider ansiktet mot dem!? Typ någon sorts paus musik mitt i allt, jag frågade vad hon höll på med och tydligen var det något hon inte tänkte på haha. Ja, hon är söt och hon tycker om mina bröst. Tur är väl det ;)
Jag är mer av en rump tittare och kännare. Bröst är mysiga men jag tänder mer på en fin rygg och rumpa. Och A har en perfekt rumpa :D

Så, vad har ni läsare för speciella interna grejer med eran partner?

/Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar