onsdag 7 oktober 2009

Bröllopsfeber?

Ikväll kommer A hem. Då ska vi inviga vår nya säng. Åh vad jag längtar!

Sen måste jag vara lite skadeglad över att A funderat på hur bröllopet ska se ut. För bara någon månad sen fick hon nästan panik när jag nämnde ordet. Fast ja, vi har diskuterat det och vi verkar vara på samma sida. Som sagt en liten utomhus vigsel med den närmaste familjen och närmsta vännerna. Inte för att vi är snåla eller så, men varför bjuda kusiner och morbröder/mostrar man aldrig pratar med annars? Det är våran dag och jag vill bara ha dom jag tycker om där. Dessutom kan man ju satsa mer på varje enskilld gäst istället. Hmm, kanske ska börja småplanera lite redan nu? Eller njae, känns som att vi skulle hinna ändra allt säkert 25 gånger :) Men det är kul att drömma..
Nu blev jag sugen att titta in på bröllop sidor..

/Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar