tisdag 27 oktober 2009

Lyxleksaker

Tack Klumpesnusk för lite förtydligande om apoteksdildon. Jag är rätt tveksam att lägga så mycket pengar på en dildo, även om det är bra kvalité. Vi har en rätt stor samling leksaker redan och även våra favoriter används inte ens varje vecka. Slår man då ut kostnaden på per använd gång så kan det bli rätt dyrt sex. Fast det är klart, det är väl bättre att betala lite mer och få något som man faktiskt gillar och vill använda än en billigare variant som man bara ligger i en låda under sängen. Men är det inte lite så att om man köper en dyr, lyxdildo/ägg/leksak så intalar man sig själv att den är underbar? Jag fungerar så i alla fall, om jag har lagt ut mycket pengar på någonting vill jag känna att jag har fått valuta för dem, även om jag bara intalar mig. Kanske ökar också pressen att nu måste detta bli fantastiskt eftersom vi använder vår 1000 kr dildo. Vad tror ni?

/A

1 kommentar:

  1. risken blir väl att om man köper nån riktigt dyr leksak så överhypar man den och kanske blir besviken om den bara ger en helt "vanlig", men ändå skön, upplevelse :) men om man har råd med en så tycker jag man ska passa på ändå! man lever bara en gång som man brukar säga ;)

    SvaraRadera