torsdag 1 oktober 2009

Mobilt ägg

En sån här kanske man borde införskaffa? Det är ett vibrerande ägg som reagerar på mobilsignaler. Så om man ringer/skickar ett sms till sin partner så vibrerar dennes ägg. Det vore lite roligt, speciellt när man är ifrån varandra på olika håll. Bara skicka ett sms och visa att man tänker på den andre. Det finns verkligen allt möjligt nuförtiden. Jag pratar med Y i telefon och vi pratade just om att det blivit lite mycket leksaker och lite lite "naturligt" sex på senaste tid. Jag älskar våra leksaker och att testa nya grejer men ingenting kan få mig att njuta som Y:s händer, mun, tunga. Även om leksakssex kan vara hur skönt som helst och jag kommer jättehårt så slår ingenting intimiteten som skapas när det bara är hon och jag, inget gummi eller silikon emellan.

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar