söndag 11 oktober 2009

Yonimassage

För länge sen skrev vi om att våra försök i att få Y att få multipla orgasmer. Då tänkte vi att vi skulle ha några veckors sexuppehåll och se om det gick efter det, av all uppbyggd kåthet. Det blev aldrig av, för helt ärligt vem vill vara utan så länge? Jag hade i alla fall glömt bort det lite fram tills idag. Jag satt och läste om yonimassage och blev jättesugen på att testa. Det är alltså en massage av fittan och en del av tantra sex, rätta mig gärna om jag har fel. Förmodligen är det något man måste öva på att ge och ta emot men det kan ju inte skada att testa. Konceptet att man ska vara närvarande, smekas och andas tillsammans känns väldigt tilltalande.

Kanske kan vi få Y att komma flera gånger med hjälp av yonimassage. Eller är det så att vissa kvinnor kan få multipla orgasmer och vissa inte? Vad tror ni? Jag hoppas att alla kan få det, eller rent själviskt att i alla fall Y kan. Jag vill få henne att njuta såsom hon får mig att njuta. Det är alltid helt fantastiskt att få en orgasm med henne, men jag vet inte om hon känner likadant. Men så är jag naturligt mer högljudd i sängen också och då är det lätt att känna att hon inte njuter lika mycket bara för att hon inte är lika högljudd. Jag vet att så inte är fallet, men jag vill ändå kunna få henne att skriva av lust. Jag vill hjälpa henne att komma sju gånger i rad, för att jag vet hur underbart det är och jag vill att hon också ska få uppleva det.

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar