måndag 12 oktober 2009

Män..

Vad är det med män? Vad sägs om att starta den där kvinnoön ändå?

Just nu känner jag en väldigt stark längtan efter Y. Vi sågs i förrgår och på fredag kommer jag hem för gott så det är inte särskilt synd om oss. Men nu har jag den där känslan som jag hade när vi var nykära och varje minut vi inte spenderade ihop vad jobbig. Det är lite mysigt ändå, när jag har varit här har jag verkligen insett vilken viktigt del hon är i mitt liv.

Just set, jag känner att jag måste förtydliga mitt senaste inlägg eftersom Y missförstod det lite. Det är inte så att jag vill att hon ska låta mer, det är individuellt och jag älskar hennes ljud som de är nu. Jag vill bara kunna få henne att njuta ännu mer, se om vi kan komma längre.

/A

3 kommentarer:

  1. Du kanske inte ska dra halva jordens befolkning över en kam. är kanske lite väl generaliserande. du är inte ditt kön. Ha en bra dag :)

    SvaraRadera
  2. Haha, än en gång humor! Vad är det med folket som kommenterar alla inlägg som innehåller nedlåtande humor mot hetero och män? Tål inte folk att höra sånt? Men säg mig, har ni någon gång hört talas om en kvinna som antastar en sköterska, just framför frun/mannen?

    SvaraRadera
  3. Ja man måste väl få driva med män/kvinnor, heteros/homos? Dessutom kändes artikeln så typiskt mansgrisig och märklig att det inte gick att kommentera den på något annat sätt.

    SvaraRadera