onsdag 28 oktober 2009

Avtändande

Även om jag anser mig vara rätt öppen och gärna går med på att testa ny saker som min partner tänder på så finns det en några saker jag aldrig skulle testa. Dels är det sex som inkluderar kiss, bajs och kräk, dels är det rollspel där en är "föräldrar" och den andre är "barn". Det finns säkert mer än vad som jag kommer på just nu. Fast det går väl aldrig att säga att jag aldrig skulle gjort det heller. Om man har en partner man älskar och som ställer upp på saker som han/hon inte nödvändigtvis tänder på så måste man väl själv ställa upp. Men ändå, just nu går ovanstående bort och som tur var är Y inte lagd åt det hållet.

Vad skulle ni aldrig ställa upp på?
/A

1 kommentar:

  1. ungefär det du sa skulle jag helst slippa.. samt sex som involverar blod.

    SvaraRadera