torsdag 15 oktober 2009

Menshelvetet

Varför får man alltid mens vid fel tillfälle? Imorgon ska jag ju äntligen få komma hem till Y och hade sett fram emot sex hela tiden. Det går väl med mens också men det rör ju till det lite. Dessutom kan jag ha rätt ont hela perioden och då är det svårt att bli något vidare kåt. Varken jag eller Y tycker att den andres mens är särskilt äcklig men det blir ändå inte att man går ner på varandra. Jag har en tendens att få fontäntorgasmer och det känns inte så schysst att spruta ner Y:s ansikte med blod då. Har man tampong så borde det ju funka men jag känner mig inte jättefräsch när jag har mens och vill inte riktigt ha någon där nere. Man kan ju hitta på andra saker! Sex vid mens, vad säger ni?

/A

4 kommentarer:

  1. ja vad jag säger...jag e i samma sitts nu...mens...å jag blir grymt kåt under den tiden...har en konstant kännsla av en utdragen orgasm...en kännsla som sitter i oavsett hur mycke man onanerar...det går att ha sex...men jag förstår det du menar med att man inte känner sig 100% fräch...

    SvaraRadera
  2. Sex vid mens känns inte speciellt fräscht.

    SvaraRadera
  3. Har testat men kunde inte slappna av, så nej det går bort för mig tyvärr.

    Skön blogg btw :)

    SvaraRadera
  4. Tack för kommentarerna. Nja, vanligt sex, dvs. inget oralsex går ju helt okej, om man har tampong inne. Men att sätta dit munnen känns inte så lockande, jag skulle inte vilja att A gör det heller på mig när jag har mens..
    /Y

    SvaraRadera