tisdag 6 oktober 2009

Flatporr

Igår kände jag mig tvungen att ta ett avbrott från mina streamade tv-serier så jag började porrsurfa istället. Det är väldigt svårt att hitta bra flatporr, som är gjord för kvinnor som gillar kvinnor och inte män som gillar lesbiska. Jag och Y har en porrfilm i vår ägo och den är hysteriskt rolig, men också totalt usel. Vi köpte den bara för att den heter "Lesbiska guldkorn", det låter som en dansbandsskiva. Jag må vara väldigt tjejig men porrfilmen som bara är pang på och väldigt mycket inzoomat på fittor gör det inte riktigt för mig. Jag vill ha en något sånär handling eller i alla fall att spänningen mellan personerna byggs upp på något sätt innan de kör igång. Men jag hittade alltså inget vettigt igår heller. Någon som har något tips?

/A

3 kommentarer:

  1. Svensktillverkade "Selma & Sofie" är faktiskt riktigt mysig. Rekommenderas. Mycket känsla, mycket värme, mycket erotik. Inte så mycket en porrfilm som en lustfilm.

    SvaraRadera
  2. Okay, låter mysigt. Tack för tipset :)

    SvaraRadera
  3. http://www.keezmovies.com/444118

    check it out.

    SvaraRadera