måndag 12 oktober 2009

En lista

När jag var bortrest under våren sms:ade jag och Y listor till varandra på saker vi ville testa. Tyvärr råkade jag radera Y:s lista från min telefon men jag minns lite:
1. 69:an med dig ovanpå
2. Bakifrån mot ett träd
3. Chokladsås
4. Under midnattssolen

69:an har vi gjort men det är nog också det enda. Jag köpte för länge sen en flaska chokladsås, den har överlevt två flyttar nu och bara använts till glass. Vi är båda lite småpedantiska och tycker att det verkar så kladdigt, det vill man ju inte ha i sängen. Att ligga på köksgolvet verkar kallt och dessutom har vi två små katter som säkert mer än gärna är med då.

Något utomhussex blev det inte heller i sommar. Vi är nog för fega och lata. Fast å andra sidan, varför ska man ha sex på så många olika, speciella ställen som möjligt? Jag kanske är tråkigt men jag tycker sex är skönast i sängen och är inte det poängen, att det ska vara skönt? Fast det är klart, ibland är det kul att testa något annat. Undra vad fler för saker vi hade på listan? Minns du Y? Du kanske till och med har kvar min.

/A

3 kommentarer:

  1. Jag har nog inte kvar den, bytte ju telefon mitt i allt ungefär då. Men du kan göra en ny! ;) /Y

    SvaraRadera
  2. fler listor till folket! Varma kramar, TB

    SvaraRadera
  3. Fan va våt jag bli när Du skriver om onani...
    har Du provat att ligga på magen och gno dej mot sängen..kudde under brösten så dom är med.Jag kan göra det i timmar ibland!
    puss
    Linda

    SvaraRadera