torsdag 15 oktober 2009

Offentlighet

Jag tittade precis på Fråga Olle-dokumentären på kanal 5:s hemsida. Man inser verkligen hur mycket webb-tv det finns när man är ensam och TV-lös. I alla fall, den handlar bland annat om offentligt sex och jag började fundera. Jag kan fantisera om att ha sex på offentliga platser eller gruppsex men om det väl skulle komma till kritan vet jag faktiskt inte om jag skulle vilja. I alla fall inte i den relation jag nu har med Y. Vi älskar varandra och för mig är sex någonting som är bara vårt och något väldigt intimt. Jag vill inte att någon annan ska se på eller vara med. Jag inser att alla är olika och för vissa kan det säkert öka intimitetskänslan när andra ser på. Fast jag brukar tänka att när vi är gamla och sexlivet inte är vad det borde så ska vi bli swingers. Det verkar så mysigt på något sätt. Jag läste en artikelserie om en swingersklubb för några år sen och det lät jättetrevligt faktiskt. Det går nog aldrig att veta om någonting är ens grej förrän man provat. Men som sagt, det lär ta ett tag tills vi är där, om vi någonsin kommer dit.

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar