lördag 24 oktober 2009

Fix och mys

Vi har fått internet! Det känns så skönt, så befriande. Men det är nog bra att vara utan internet ibland, man inser hur mycket man faktiskt behöver det. Fast å andra sidan inser man också att man faktiskt inte måste googla allt, det finns andra sätt att ta reda på saker. Jag tror att vi har pratat mer med varandra i alla fall, annars blir det lätt att man spenderar kvällen bredvid varandra i soffan med varsin dator i knät.

Nu är Y, som många andra, iväg och skriver högskoleprovet. Jag jobbade i natt och känner mig inte på topp men jag tänkte städa lägenheten och göra här riktigt fint tills Y kommer hem. Här ser för jävligt ut faktiskt. Kanske renbädda sängen och städa upp i sovrummet, ställa ut lite ljus och göra det mysigt.. Efter provet ska vi till gymmet för att bada bubbelpool och basta men efter det har jag lovat att jag ska massera henne. Det har hon förtjänat! Jag har aldrig gjort högskoleprovet men det verkar jobbigt.Vi får se hur snuskigt det blir, det är det bästa med massage. Det går att göra totalt asexuellt eller väldigt sensuellt, jag tror jag siktar på den senare..

/A

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar