fredag 2 oktober 2009

En heel vecka. Nästan.

En vecka utan A. Eller hela 4 och en halv dag(ar) utan A. Det lät kanske inte så mycket men jag sakanar henne. Sitta i soffan tillsammans och bara mysa. Gå och lägga sig tillsammans, kramas tills vi somnar och vaknar upp lite halvt och inser att ingen av oss kan sova en hel natt så. Men det är mysigt. Idag kommer hon! Om cirka en och en halv timme. Jag har försökt snygga till lite i lägenheten men det är ju ändå flytt lådor överallt. Så hur snygg kan den bli? För tillfället i alla fall.

Hon har köpt en present till mig och hypat upp den. Det gör hon alltid! Hon kan få minsta lilla sak att låta som något fantastiskt och underbart, men jag börjar lära mig det nu. Haha. Fast, allting jag får av henne betyder något för mig. Som den gången hon kom hem från en resa och hade med sig en blomma hon snott från en rabatt för att hon glömt köpa något. Det måste väl ändå vara kärlek?

/Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar