tisdag 6 oktober 2009

Onani-marathon

Jag tittade precis som en Fråga Olle-dokumentär om orgasmer. De var bland annat på ett onani-marathon i Danmark, där människor onanerade och ju längre de höll på desto mer pengar drog de in till välgörenhet. Väldigt sympatiskt. De försökte också slå olika rekord, som längsta sprutet. Innan marathonet fanns det inget rekord för tjejer och Y tyckte jag skulle ställa upp. Fast i slutet av programmet såg jag att det hade satts ett rekord, på nästan tre meter! Jag vet inte riktigt om jag skulle kunna slå det haha. Fast kanske i mängd vätska? Jag vet bara att fotändan av min säng blev rejält blöt innan när jag onanerade.. Det var flera månader sen sist och jag hade glömt hur skönt det är! Hur man bli omedelbart avslappnad och nöjd. Det blir jag efter en sexorgasm också såklart men det är inte samma sak. Nu luktar mina fingrar någon blandning mellan fitta och apelsin. Det är rätt mysigt ändå. Man får mer tid till sig själv när man är ifrån sin partner.

Nu längtar jag bara tills imorn då jag får fara hem till henne igen! Dessutom ska vår nya säng komma imorn kväll så det blir perfekt att få inviga den tillsammans!

/A

2 kommentarer: