torsdag 1 oktober 2009

En natt kvar

Bara en natt till innan jag är hemma hos Y! Och vår yttepytte lilla madrass som vi numera sover på. Men det är rätt mysigt ändå, det känns som när vi först träffades och Y hade en 80 cm säng som vi trängde ihop oss på. I början delade vi till och med kudde innan Y köpte en till. Nu har vi varsin kudde men delar å andra sidan madrassen med två katter så det blir rätt trångt och mysigt ändå. Jag sover inte lika bra utan Y. Innan vi träffades hade jag ofta svårt att sova och låg och vände och vred på mig långt in på nätterna. Men sen vi flyttade ihop har jag inte haft svårt att somna en enda gång, kanske för att vi ligger och snackar tills vi inte orkar mer och bara somnar. Eller för att hennes hår luktar så gott och hennes kropp är så varm. När vi skedar känns det som om våra kroppar passar perfekt ihop. När jag väl sover behöver jag lite utrymme men att bara känna att hon ligger där bredvid är helt underbart.

Nu ska jag ringa till Y och sen sticka till jobb. Ha en bra dag!

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar