lördag 10 oktober 2009

Rygghistorier

I onsdag blev det som jag anade, Y hade inte lyckats vända sängen själv så hon låg inte där naken och väntade på mig och det blev inget hett invigningssex. Det har blivit lite hångel och petting men annars har ingen av oss haft någon vidare lust. Min teori är att för mycket bussresor drar ner ens möjlighet att bli kåt, vad tror ni? Men sen är det ju så också, man måste inte knulla hela tiden. Dessutom har är jag nytatuerad så jag är jätteöm och då tappar man också lust. Jag älskar sex men jag älskar pussar, kramar och smekningar också. Y försöker dra igång någon rutin att jag ska berätta en godnatt eller godmorgon saga för henne och rita den på hennes rygg med mina fingrar. Jag berättar om Tjejen med de små brösten (jag) och Tjejen med de stora brösten (Y). Om hur de träffades, blev kära och hur de sen gifter sig och får barn. Så himla mysigt.

Bara en vecka kvar på praktiken nu! Sen blir det till att verkligen börja leva i vår nya lägenhet.

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar