onsdag 21 oktober 2009

Vardagen

Då var man inne i vardagsrutinen igen med plugg, träning och allt annat som ska hinnas med. Vi har verkligen kommit in i vårt trygga samboliv nu med sex några gånger i veckan. Men sånt går ju upp och ner och jag tycker faktiskt det är mysigt att kramas i soffan också. Fast det är klart, jag älskar när Y kommer och knuffar ner mig i sängen eller soffan när jag står och håller på med någonting annat. Man behöver små hångelstunder under dagen och för att må bra. Sen kan man fortsätta med det man höll på med.

Nu sitter jag på universitetet och använder internet, vi har fortfarande inte fått något internet och det verkar ta två veckor till kanske. Jag funderar på att cykla hem men Y sitter kanske hemma och pluggar och då vill jag inte störa. Det brukar inte bli så mycket pluggande gjort om vi är tillsammans.. Men äh, hon får gå iväg om hon vill få något gjort. Nu ska jag bege mig hem för lite kaffe och lite kramar.

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar