söndag 11 oktober 2009

Nya tag!

Nu är jag ensam igen. Det blev inte så mycket sex den här gången, det kan de ju inte alltid bli. Förra gången A var hemma blev det rätt mycket. Men som sagt, hon är nytatuerad och hon kunde knappt hålla om mig. Men pussar och mys är nice de med!

Nästa vecka åker jag till mina hemtrakter, hälsa på syskon och mamma. Har inte träffat dom sen i somras så det ska bli kul! Dessutom ska jag shoppa en massa så det blir dubbel kul. :)

Såg att A berättade om godnatt/gomorron sagorna, jag älskar dom! Hon är så bra på att berätta och jag älskar när någon stryker mig på ryggen. Dessutom är jag väldigt seg på morgonen, så det är ett skönt sätt att vakna. Åhh, hon är så mysig!

Nästa vecka kommer hon hem och stannar hemma. Då får vi börja leva i nya lägenheten på riktigt.
Kanske dags att öppna rosa hattasken igen. Det var ett tag sen ;)

/Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar