onsdag 30 september 2009

Värmande sms

Jag har precis duschat för första gången sen i helgen, väldigt fräscht. Men det är så kallt i mitt rum här att jag inte känner för att ta av mig kläderna. I vanliga fall blir jag väldigt varmt när jag sover men nu hade det varit trevligt att ha en gosig flickvän här att skeda med. Istället får jag värma mig med ett gammalt överkast och lite snuskiga sms.

"På fredag ska jag knuff ner dig på vår madrass och smeka varenda millimeter av din underbara kropp. Sen ska jag försiktigt smaka på Carola, det var så länge sen sist."

Carola är Y:s fitta då, som jag berättade för ett tag sen.

/A

2 kommentarer:

  1. Hej !!! Er blogg är helt underbar...
    Ann o Sara..lesbiskt par också.
    Vi måste onanera varje gång vi läser er blogg..vi love you.


    Vi onanera nog ändå mer än ni..
    A

    SvaraRadera
  2. Haha tack! Trevligt att man kan glädja någon!

    SvaraRadera