måndag 30 november 2009

Pepparkaka med dipp

Ursäkta för det dåliga bloggandet, julstressen har väl nått oss också. Årets slutspurt har börjat så ibland måste man få ta det lugnt. Nu har vi haft måndagsglöggmys i soffan och skojat om att vi snart blir alkoholister av all denna glögg.. Vi hade precis duschat och det blev väldigt varmt i morgonrocken så det blev nakenfika. Nackdelen är att man då spiller ner pepparkakssmulor i fittan, tur att jag har en snäll flickvän som kan leta rätt på dem åt mig. Hon trodde nog att jag bara ville ha en ursäkt för att få henne att ta på mig, tills hon hittade en hög smulor. Som hon åt upp.

Satan vad trött jag är. Tror ni att jag får gå och lägga mig för Y än? Kanske om jag förför henne och får henne i säng med mig..

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar