lördag 14 november 2009

Lördagsmys

Nu sitter vi och helgmyser i soffan med kaffe och.. datorer. Hmm, ja fast A pluggar och jag tittar på Simpsons. Efter det kommer Nord och Syd, den klassiska miniserien med Patrick Swayze. Har bara sett den när jag var liten och av en händelse blev jag fast förra lördagen så nu måste jag ju se hur det går.

Idag kommer vi att ge er vinnaren av våran utlottning, intresset har inte varit så stort men jag tror att vi har utsett en vinnare. Senare idag kommer vi att meddela detta!

/Y

1 kommentar:

  1. om er tävling... jag tycker det var en jättebra idé och ville så gärna anmäla mig, men jag står fortfarande skriven hos mina föräldrar och om jag hade fått en paket dit så hade de självklart varit supernyfikna på vad det var, och det hade ju blivit lite jobbigt :p men men, ville bara säga att jag tycker ni är så snälla så som ger något den där spännande filmen! önskar att det var jag bara...
    kram! /e

    SvaraRadera