söndag 1 november 2009

Kvinnors fantasier

"sexuella fantasier tyder på bristande sexuell mognad...en *fullmogen* människa har inga sexuella fantasier...man älskar *här och nu* men sin närvarande partner IRL så att säga...."

Jag läste den här artikeln om kvinnors sexuella fantasier och fann den här kommentaren. Det skulle ju mycket väl vara någon som bara vill provocera och som inte menar allvar. Jag hoppas det, stackars människa annars. Jag fortsatte läsa lite andra kommentarer och en person hade skrivit att han/hon bara fantiserade när han/hon var kär. Det är väl något individuellt men för mig hör kärlek och sexfantasier inte riktigt ihop. Eller, när jag fantiserar nu fantiserar jag om att göra saker med Y men visst tusan fantiserade jag lika mycket som singel. Men då var den/de andra personerna som var med i fantasin ansiktslösa. 

Ikväll ska jag få massage! Just nu tittar jag stold på Mammas pojkar, så det så! En tjej blev ju faktiskt lesbisk av det här programmet så det kan ju inte vara helt fel haha.

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar