lördag 21 november 2009

Distans

Y har som, många andra, inte hunnit räkna ut vad hon vill bli när hon blir stor. Men många utbildningar som hon är inne på finns inte här, utan hon måste då flytta. Vi pratade lite om det idag och det är klart att om hennes drömutbildning finns någon annanstans så måste hon flytta dit. Jag är fast här några år till eftersom jag har min utbildning här. Det skulle verkligen kännas jättetungt att tvingas ha ett distansförhållande i två år men jag vet att vi hade klarat det. Fast nu ska vi inte ta ut någonting i förskott, jag hoppas fortfarande lite smått på att hon ska komma på att hon vill plugga någonting som finns här.

/A

2 kommentarer:

  1. Listar nån nånsin ut vad de vill bli när de blir stora? Jag frågade min far (som fyller 60 imorgon) om han blev vad han föreställt sig. Han sa att inte på något sätt kom han ens i närheten, men han var hundra procent nöjd ändå. Han sa att man blir det man blir, det är inte målet utan det är resan som är viktig.

    Jag hoppas ni inte behöver ha ett distansförhållande. Håller tummarna för er.

    SvaraRadera
  2. Helen
    A kliar och håller sej mellan benen jämt när vi är ensamma även när hon inte haft mens. Håller ofta på tills hon börjar onanera.
    Ni pratar om att ni gnor mot varann..har ni aldrig gnott er mot lakanen..legat på magen o gungat utan att använda händerna...är det bara vi som gör detÅ

    SvaraRadera