söndag 8 november 2009

Bakisdag

Det är inte så ofta vi lyckas släpa oss ifrån sambomyset i soffan om helgerna och ta oss ut så det var väldigt skoj att göra något annat igår. Vi spanade på folk och hånglade på dansgolvet, en hel del förmodar jag eftersom mina glasögon var helt igensmetade när jag satte på mig dem i morse. Jag tycker bättre om att gå ut när man inte är singel, även om man inte går ut tillsammans. Annars känns det alltid som om det finns någon underliggande press att man ska hitta ett ragg. Y är tvärtom, hon tycker lite av spänning försvinner. När vi kom hem och gick och la oss försökte Y göra sina närmanden men jag som är väldigt klen när det kommer till alkohol mådde lite illa av allt snurrande i huvudet så det blev bara lite skedande istället.

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar