tisdag 1 december 2009

Bråk blir underbart?

God morgon!

Åhh vilken fuling till flickvän jag har. Det var alltså planerat? Läste nyss vad hon skrev igår. ;)
Nåja, jag klagar väl inte.
Igår var vi över kära, kanske för att vi bråkade i söndags? (Ja, vi bråkar ibland) Jag tror det är hälsosamt att bråka ibland, även om jag inte tycker om det just vid tillfället. Men efteråt kommer man ännu närmare varann. Jag har den tron att så länge man orkar bråka om något och verkligen vill ha en förändring så bryr man sig om förhållandet. Givetvis ska man väl inte hetsa upp sig i onödan, men varken jag eller A är sådana.Vi är rätt sansade. Om hon är arg eller ledsen över något så vet jag att hon verkligen är det, hon är verkligen ingen "Drama Queen". Det uppkattar jag, faktiskt så tycker jag att det är en viktig egenskap att äga. Jag hoppas att det är så hon ser mig också, det tror jag också att hon gör.

/Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar