onsdag 25 november 2009

Nya frisyrer

Till helgen blir det fest, en ordentlig en hade jag tänkt. Det var längesedan sist, eller nån helg sen vi var ut men nu blir det en riktig fest. Det är mysigt att bara gå ut med A också men är verkligen sugen på ett riktigt brak partaj! Imorgon när CSN kommer ska vi handla, mat och alkohol till festen, men även klippa oss. Så vi kommer vara as snygga i nya frisyrer. Just det där har vi diskuterat flera gånger, hur vi ska klippa oss. Jag är sugen på kort hår, det är skönt när man tränar, inget hår ivägen när vi har sex och det är fint. På vissa, om jag är en av dom vet jag inte men tänkte råd fråga min frisör. Vi får se hur det blir! A tänkte också klippa kortare, inte riktigt lika kort som jag tänkt, just nu har hon rätt långt hår så det blir en skillnad hur som helst. Ska bli skönt att få en ny stil. Hår säger mycket, eller hår gör stort intryck kanske är mer rätt.

/Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar