söndag 29 november 2009

Första advent

Idag! Så nu har vi varit runt på Rusta, Jysk och Jula och inhandlat stjärnor, gardiner, ute ljusslinga, ljusstakar och ljus. Jag håller på att pynta för fullt medans A yogar på gymmet. Katterna är väldigt "hjälpsamma", kul när en massa saker hänger överallt. Nu sitter dom i fönstret och morrar åt balkongbelysningen haha. Och tuggar på nålar.. Hmm.

Som sagt hade vi sen-inflyttnings fest i fredags. Innan när vi höll på att städa upp och göra fint gjorde jag ett tappert försök till att förföra A, fick svaret att jag måste försöka mer. Då knäppte jag upp hennes BH och puttade ner henne på sängen. Sagt och gjort ;) Det blev en snabbis med kläder på. Ibland är det bara de bästa.
Efteråt fortsatte vi med maten och gjorde oss fest fina. De var grymt kul, roligt folk och lagomt mycket alkohol. Träffade kompisar jag inte sett på länge, hade djupa samtal med psykolog studerande, undra om dom ofta tvingas ha det med fullisar? Säkert. Hursom, jag gick i alla fall runt och berättade för alla hur kär jag är. Inte något jag brukade göra tidigare. Kanske är det annorlunda den här gången?

Den 4e advent var det ett år sedan vi träffades första gången. Så egentligen har vi 2 års dagar, men helt ärligt känns denna mest speciell. Vi sa att vi var tillsammans på A`s födelsedag, fast det visste vi redan att vi var. Så 4e advent är väldigt speciellt för oss. Så får hon ha sin dag ifred också ;) Fast det är klart, vi har ju dagen vi förlovade oss också. Vi sprider ut dom under året haha Kanske borde vi gifta oss på hösten då?

/Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar