söndag 1 november 2009

En trevlig söndagkväll

Jag drog ner henne över mig på sängen. Hon hade bara trosor på sig och hon klibbade snabbt fast sig emot min nakna kropp. Efter massage och sen dusch tillsammans var jag kåt och längtade efter att få känna hennes hand mot min fitta. Vi hånglade och smekte varandras kroppar. Hennes fingrar letade sig neråt och ett finger letade sig in i min fitta. Hon började pulla mig samtidigt som hon retade mitt anus med de andra fingrarna. Jag tryckte min kropp mot henne och hon drog ut fingret ur mig samtidigt som hon började smeka min fitta med handflatan. Första orgasmen gick som en våg genom min kropp och den kändes ända ner i tårna. När andra orgasmen kom kröktes min rygg och jag pressade nacken bakåt. Jag vet inte hur många gånger till jag kom efter det men hela min kropp krampade av lust och jag stönade högljuddt. Sen la jag huvudet mot hennes bröst och hon höll om mig medan jag hämtade andan.

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar