lördag 7 november 2009

Utlottning!


Vi tänkte såhär, eftersom vi har ett gäng trogna läsare så vill vi gärna visa att vi tycker om och bryr oss om er. Så ska lotta ut en porrfilm! Den heter "Lesbiska Guldkorn" och är.. Eh, ja.. Det är mycket sex i den.
Historien bakom varför vi köpte den är så enkel att vi surfade runt efter sexleksaker och hittade en sida med en strap on vi tyckte skulle passa oss. På sidan fanns dessutom ett gäng porrfilmer och vi tänkte; Ja, vaffan vi köper den också. För skoj skull, vi såg en scen och den är verkligen fantastisk! Ja, vinn den och se själva ;) Dessutom låter det som en dansband`s skiva. Lesbiska Guldkorn..

För att vinna den vill vi att ni skriver namn och adress i ett mail till oss tjejsexblogg@gmail.com och en motivering till varför ni vill ha denna fantastiska porrfilm, bästa motivering vinner! Vi bjuder såklart på frakten.
Ni har en vecka på er, vi ger er vinnaren nästa lördag så passa på att få ta del av denna fantastiska upplevelse som lesbiska guldkorn ger!

/Y &A

3 kommentarer:

  1. dirty diaries girls! den måste ni se. jag och min tjaj har precis hyrt den via nätet, inte hunnit kolla på den ännu. men ni har säkert hört om den, och om lesbiska guldkorn nu lottas ut, och selma och sofie är for kört så kanske ni skulle testa dirty diaries. ett litet tips bara. ljuv liten blogg ni har i tassarna förresten, mycket god.

    SvaraRadera
  2. Tack tack, och tack för tipset. Jo jag har hört att den ska vara bra.

    SvaraRadera
  3. hej tjejer...jag har lagt ut eran tävling på min blogg...

    SvaraRadera