tisdag 3 november 2009

Rakad eller inte?

Igår hamnade vi i en rolig situation. Vi stod i duschen tillsammans och jag rakade min fitta. Y ville hjälpa till så hon satte sig ner på huk och körde igång med rakhyveln. Under tiden höll hon på att vingla till flera gånger och jag var rädd för att får någon sorts smärtsam omskärelse på köpet så jag försökte hålla fast i hennes huvud så att hon inte  skulle ramla. Som tur var slutade vi innan det blev något blodbad. 

Jag hade aldrig rakat mig innan jag träffade Y, ansat bikinilinjen lite men aldrig varit helrakad. När vi började ha sex frågade jag flera gången om hon ville att jag skulle raka mig, jag kan förstå om man inte vill ha en massa hår i munnen. Det tog ett rätt långt tag innan hon vågade fråga om jag inte kunde raka mig ändå. Fast det är klart, alldeles i början av en relation är det lite läskigt att börja ställa såna "krav". Jag bryr mig inte jättemycket om jag är rakad eller inte så jag tänkte what the hell och rakade av allt. Det såg jätteläskigt ut, som om jag var ett barn. Däremot var det en helt annan känsla nu när Y rörde med sina fingrar eller sin tunga mot min fitta. Bara för att få uppleva en ny känsla så var det värt att raka sig. I början kändes det också jättemärkligt hur trosorna satt så sätt runt fittan, det kändes som om de klibbade fast så fort jag blev lite kåt och våt, men jag vande mig rätt fort. Nu känner jag mig lika bekväm med som utan hår där nere. Jag kan inte riktigt säga att jag bryr mig om hur Y har fittfrisyren heller. Visst är det trevligt att slippa har hår i näsan men så länge hon trivs med vad hon har så är jag rätt obrydd.

Vad säger ni? Rakad eller inte?

/A

1 kommentar:

  1. jag tillhör kanske en väldigt skum folkgrupp nämligen hårhatare...jag vet inte varför men jag fick min mens och hår på fittan väldigt tidigt...först i klassen skulle man kunna säga...så jag har alltid...då menar jag nästan alltid rakat mig...jag skämtar inte om jag inte var mer än 11år då jag började raka fittan...och det dära har suttit i...det har gjort att jag inte har acepterat hår på min partner heller...har till och med varit så grymm att jag har plockat brösthår (på mina män) men pincet...:/...men nu sen några månader tillbax så har jag träffat en kille men väldigt mycke brösthår...å håll i hatten nu tjejer...det e mysigt...till och med en hårhatare som mig kan tycka att det inte spelar nån roll...doch så rakar jag mig som vanligt fortfarande...

    SvaraRadera