onsdag 11 november 2009

Ingen ork

Jag mår inget bra idag heller. Mensvärkshelvete har jag också. Jag har varit kåt i flera dagar men inte orkat göra någonting åt det på grund av huvudvärken. Men å andra sidan så får jag sitta brevid min älskade skrutt i soffan varje dag och störa henne när hon pluggar. 

Nej slutgnällt. Jag vill bara säga tack för alla trevliga kommentarer, ni är helt underbara och det känns så bra att människor tycker om att läsa det vi skriver. När vi startade bloggen var vi väldigt besatta av att hamna längst upp på Gaybloggars sexbloggslista men vi har insett att det spelar ingen roll om jättemycket folk läser vad vi skriver. Det känns som om de människor som vi oftast skriver för, dvs flator och nyfikna har hittat hit och det är det viktiga. Så tack alla ni som läser bloggen, ni gör vår dag! 

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar