fredag 6 november 2009

Idol och porr

Nu har vi som alla andra lesbiska i Sverige och tittar på Idol för att följa Mariette. När hon hade sjungit orkade vi inte se något mer så vi såg en film och den tog slut nu lagom till utröstning. Y vågar inte se om Mariette åker ut eller inte, då säger hon att hon aldrig kommer att se Idol igen. Jag har aldrig sett Idol innan jag träffade Y och jag bryr mig väl inte nämnvärt men man får väl stötta "sitt folk" haha. Men nu vågar Y som sagt inte titta mer så vi ska mysa till Selma & Sofie istället, återkommer imorgon med en recension!

/A

3 kommentarer:

  1. Det där med Mariette är galet! Hon har verkligen blivit en svensk lesbisk ikon på nolltid. Riktigt ballt. HON är ball. Talangfull och dessutom snygg som fan!

    SvaraRadera
  2. Precis! Jag tyckte hon var as snygg innan jag fattade att hon var lesbisk. Sen blev hon ännu snyggare när jag fick reda på det haha. Men hursom, hon är läskigt jordnära och känns så otroligt trygg i sig själv. Och talangfull precis som du sa. En perfekt ikon! /Y

    SvaraRadera
  3. Haha, min gaydar flög all over the place. Men inte på grund av dreadsen. Eller jo, lite. Min tanke är att välvårdade dreads nästan alltid sitter på en flata.

    När man sen läste att hon är besatt av Millenium-trilogin, samlar på sneakers (märk väl! SNEAKERS, inte skor) och ville att Piper Perabo eller Hilary Swank skulle spela henne i filmen om hennes liv... ja, då var saken klar :)

    SvaraRadera