torsdag 5 november 2009

Väckning

Igår kväll lovade A att väcka mig på ett trevligt sätt. Och det gjorde hon. Jag är rätt seg på att ta mig upp på morgonen och när hon började pilla på mig kom jag på mig själv att somna flera gånger. Fast det är så skönt och avslappnande, givetvis vaknade jag tillslut när hon började på riktigt. Det är ett underbart sätt att vakna eller hur?

Idag ska jag vara med på A`s yoga som hon håller i. Jag har aldrig hållt på med yoga tidigare men har en rätt lång idrottsbakgrund så att lära mig rörelser är jag bra på, faktiskt ;) Hursom, jag tyckte faktiskt om yoga och känner hur man blir smidigare för varje gång. Det är däremot något jag har problem med, dessutom är det väl knappast en nackdel att vara smidig och vig i sovrummet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar