måndag 9 november 2009

Hemma bäst

Goddag kära läsare. Idag har jag pluggat och A är hemma för att hon känner sig halv dålig. Dessutom hade hon ingen riktig lektion idag. Lika bra att stanna hemma. Fast hon är världssämst på att vara sjuk, hon har sprungit runt här och sattit upp hyllor och speglar. Men det är ju lätt att bli rastlös. Jag måste få färdigt mina uppgifter, och kanske jag skulle få mer gjort om jag inte var hemma när hon är hemma.. Fast, det är ju trevligt att ha sin älskade hemma. Helst hela tiden.
Men nu ska jag snart iväg till en kompis, sedan har jag ett spinning pass att leda. Så vi får lite tid ifrån varann i alla fall.

Ikväll, om hon orkar så ska vi göra det hon ville göra igår som vi inte orkade med. Dvs. Jag binder fast henne och piskar henne med våran söta piska, sedan sätter jag på henne med en dildo bakifrån. Åhh, jag blev kåt nu!

/Y

2 kommentarer:

  1. hoppas att denna lilla lek blev av för er...då det e helt underbart...att känna sig undergiven med någon man älskar...provade för ett tag sedan...å oooja...det känns i varje del av min kropp när jag tänker på det...

    SvaraRadera