onsdag 25 november 2009

Flatfrisyrer

Nu sitter vi här, kortklippta och fina. Eftersom vi inte var lesbiska nog innan menar jag. Jag älskar det! Jag förstår varför den stereotypa flatan har kort hår. När vi båda hade långt hår så var det ett ständigt trassel så fort vi hånglade eller hade sex. Man fick alltid börja med att leta upp en hårsnodd. Vill jag pussa Y på halsen nu så är det bara att göra det, utan att behöva stryka undan en massa hår först. Helt underbart!  Vi har inte "invigt" frisyrerna än men det kan bara vara en förbättring för sexlivet. Den enda sex-relaterade fördelen jag kan komma på med långt hår är att jag brukar svänga det lite schampoo-reklam-sexigt när jag klädde på och av mig ibland. Men det var nog inte så sexigt så det är nog ingen större förlust..

/A

1 kommentar:

  1. Jag har alltid blivit lite fascinerad över kvinnor som insisterar på att ha långt hår, men alltid har det uppsatt och åtknutet med motivationen att "det är i vägen annars".

    Varför ha långt hår då, om det är en mestadels irritationsfaktor? Är man så hårt inbäddad i könsrollerna att man inte kan kliva utanför och klippa sig kort?

    Bra för er, hoppas ni trivs i era nya korta frisyrer! Mindre bök, mer glädje :)

    SvaraRadera