onsdag 23 september 2009

Belöning

Nu har det blivit lite mycket familjesnack och lite lite sexsnack här på bloggen. Fast jag har inte så jättemycket sexigt att berätta faktiskt.

Y lovade mig en belöning om jag diskade vårt enorma diskberg ikväll. Nu kommer jag inte att göra det eftersom vi kom på den fantastiska idé att helt enkelt packa ner allting smutsigt och diska på vårt nya ställe, i vår nya diskmaskin. Undra om jag får min belöning ändå? Jag känner för att ge henne belöning i alla fall.. Eller kanske kompensation? De senaste nätterna har Y gått och lagt sig efter mig och när hon sen kommer till sängen så brukar hon ligga och kramas/tafsa. Det tycker jag är helmysigt, så klart. Men ibland vaknar jag inte när hon lägger sig i sängen och är då tydligen väldigt motsträvig när hon rör vid mig. Vänder mig om om hon försöker skeda, vänder mig på mage om hon tar på mina bröst och vänder mig på rygg om hon tar på min rumpa. Det känns väldigt elakt, fast jag inte menar det.

/A

2 kommentarer:

  1. Åhå! Igenkänningfaktor igen. I Y:s situation, dårå. :)

    SvaraRadera