fredag 18 september 2009

Fotoerotik

Vi hann med att ta lite foton nyss, att fota heta bilder av sig själv är egentligen inte särskilt hett. Det blir alltid en massa fipplande med att hålla kameran rätt och dessutom så är det som är hett på riktigt oftast inte lika hett på bild, samt tvärtom. Men jag älskar att fota erotik, speciellt lesbisk erotik då av någon anledning.. Nej men allvarligt så är kvinnokroppen så oehört vacker och fotogenisk. Speciellt bröst, jag älskar Ys vackra bröst. De passar perfekt i mina händer. Överhuvudtaget är jag definitivt en bröstmänniska, jag älskar en kropp med kvinnliga former och mysiga bröst. Ibland känns det som om jag fokuserar för mycket på Ys bröst och för lite på henne. Men jag älskar dom så, fast det är klart att jag älskar henne mer.

Det går att leka och experimentera mycket med erotiska foton så jag ser fram emot fler fotosessioner med min älskade.

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar