torsdag 3 september 2009

Instämmer

Jag kan inte annat än hålla med Y. Det har blivit lite mycket vin och lite lite sex i veckan. Men så är det väl när man ska nollas, det är ju bara något man gör en gång i livet. Eller ja, det är min plan i alla fall. Men idag tog jag ledigt från nollaktiviteter och stannade hemma för mysig flickvänskväll istället. Vi pratade idag om hur dåliga vi är på att verkligen förföra varandra nuförtiden. Det blir mer "Du ska vi gå in i sovrummet?". Väl där kan vi mysa och ha långt förspel men ibland skulle jag vilja ragga upp henne. Men det blir väl lätt så när man bor ihop, det finns inte tid för det i vardagen.

Förresten så älskar jag också vår nya rabbit, enbart vibrationer på klittan kan bli för mycket men i kombination med Ys tunga är det helt underbart.

/A

2 kommentarer:

  1. Åh, det där med att man efter ett tag slutar förföra varandra känns igen. Men den situationen gör åtminstone att det finns rum för överraskningar. Att komma hem till en lägenhet med tända ljus som enda belysning som flickvännen iklädd svinheta underkläder ordnat hade ju inte varit helt fel.

    SvaraRadera
  2. Nej det låter väldigt trevligt :) Man borde kämpa emot tröttheten efter skolan och satsa på fler överraskningar.

    SvaraRadera