onsdag 16 september 2009

Jag är kåt!

Efter en tid då sjukdom och andra åkommor härjat så är jag riktigt kåt. A gick och la sig tidigt igår för hon har ju den där skolan att gå till. Men jag satt uppe och till ett avsnitt av OTH började jag pilla på mig själv. Jisses vad skönt det var! (inte för att OTH är särskillt upphetsande men ändå) Såklart hade jag hellre velat att A pillade på mig men kändes oschysst att väcka den sovande skönheten. Men som tur var så gick det inte över då. Hon har lång dag idag, men när hon kommer hem ska jag överfalla henne!

/ Y

2 kommentarer:

  1. Tänkte såhär i efterhand tacka för inlägget om er strap-on. Höll det i tanke idag när jag och flickvännen besökte en sexbutik, men det slutade med att vi köpte en sådan här: http://www.lovehoney.co.uk/product.cfm?p=16277
    En strap-on utan straps alltså. Om intresse finns kan jag återkomma med hur den är när den provats.

    SvaraRadera
  2. Ja, du får gärna komma med ett omdöme om den där. Den såg spännande ut! Vad kul att vi kunde hjälpa till :)

    SvaraRadera