söndag 6 september 2009

Rabbit strap-on


Nu sitter jag och drömmer on en sån här. Y älskar verkligen den där kaninen vi köpte och att kombinera det med en strap-on. Jag vill sätta på henne och höra henne stöna så där härligt som hon gör. Åh. Fast vi pratade om att vår nästa leksak ska bli något som är mer till för mig. Jag tycker inte om dildosar. Vi har försökt lite olika varianter och storlekar men det är inte skönt. Det kan vara skönt först men snart så gör det bara ont. Så det får bli någon sorts vibrator eller något annat. Någon som har något bra tips?

Fast även om jag älskar att testa olika leksaker och bara ja, leka så går ingenting upp mot Y:s händer och mun. Inget konstgjort som hjälper till, bara vi. Bara hennes kropp mot min, hennes händer som rör sig över min nakna kropp och hennes mun som kysser mig på de rätta ställena.

Sen känner jag att jag måste förklara att vi faktiskt har spontansex också. Som igår.

/A

1 kommentar:

  1. en sån hade jag och min tjej. det är både bu och bä.. vi använde den bara några gånger innan den gick sönder, och det beror inte på att vi är särskilt wild and crazy utan att den bara är budget, och det var synd. sen så gillade vi inte själva harnesset heller, att det sitter i rumpan liksom. alldeles obekvämt. men dedär "öronen" som kittlar kan en ju inte säga nej till..

    SvaraRadera