onsdag 30 september 2009

Pipparkakor

För någon dag sen när jag satt på en buss och halvsov så började jag drömma. Jag drömde att jag gjorde Y:s fitta i marsipan och var väldigt noga med att få den precis rätt, så att den skulle bli så lik originalet som möjligt. Efter det har jag börjat fantisera mycket om snuskigt julgodis, pepparkakor etc. Varje år runt jul dyker det ju upp såna här heterosexpepparkaksformar (imponerande långt ord!), man kanske borde leta upp lesbiska motsvarigheter? Ebay har allt. Eller så får man skära själv, jag är dock inte så konstnärlig av mig. Nåja, jag har redan bestämt mig för att göra Y:s bröst i pepparkaka. Det ska jag väl lyckas med i alla fall?

Y, min skrutt jag saknar dig! Jag tror det är därför jag tänker så mycket på dina bröst, eller nja det gör jag väl alltid?

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar