söndag 13 september 2009

Nöjen i sjukstugan

Det var länge sen jag var riktigt riktigt kåt. Tills idag. Visst blir jag upphetsad när vi hånglar och tafsar och kåt av förspel, men inte så som idag. Jag hade suttit och läst sexbloggar hela eftermiddagen och dessutom har jag och Y varit sjuka i helgen och bara suttit i soffan, småpussats och myst. Jag började smeka Y på benen och magen när hon låg här i soffan med datorn. Min hand letade sig ner och innanför hennes trosor och jag pillade på hennes venusberg en stund. Sen slutade jag men återupptog det efter lite gnynde ljud från Y. Vid det laget var jag fruktansvärt kåt och jag kände hur våt jag var. När Y till slut la bort datorn och började kyssa mig kände jag hur en varm våg gick genom hela min kropp och när hennes hand började leta sig upp mellan mina lår trodde jag att jag skulle bli galen om inte min fitta fick uppmärksamhet på direkten. Till slut började hon smeka mig utanpå mjukisbyxorna, bara det fick mig nästan att komma. Hennes hand letade sig sen ner innan för byxorna och hon fortsatte smeka mig utanpå trosorna. Hon kände hur kåt jag var och retades genom att ta det riktigt långsamt. När hon till slut förde in handen innanför mina trosor och mellan mina våta läppar så ville jag att det aldrig skulle ta slut. Hon fortsatte att bara nudda lätt, lätt vid klittan innan hon började röra fingrarna med hårda, kraftiga rörelser. Jag kom gång på gång och min fontän gjorde mina trosor och byxor alldeles våta.

Man får roa sig när man är sjuk. Till slut tröttnar man faktiskt på Ensam mamma söker och the Bachelorette.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar