tisdag 29 september 2009

Jag vill också bli orgasmdrottning!

Jag satt och slösurfade på Aftonbladet, det finns inte så mycket att göra här ute på landet, och läste om en erotikcoach i Stockholm. Jag har haft en del seriösa funderingar på att utbilda mig till sexolog/sexrådgivare. Sex är väldigt intressant och faktiskt ett väldigt brett ämne när man tänker efter. Vår sexualitet och vårt sexliv är väldigt viktigt för hur resten av vårt liv fungerar och har en stor påverkan på vår hälsa. Jag och Y brukar dagdrömma om att öppna en sexaffär i vår sexaffärslösa stad. Det hade varit väldigt roligt och intressant men det är så mycket man drömmer om som man aldrig tar tag i. Men någon dag, så kanske..

Bara tre nätter till utan Y. Jag vet att det är töntigt att ha nedräkning när man är ifrån varandra fyra nätter, men jag är töntig. Vi är väldigt, väldigt töntiga.

/A

3 kommentarer:

  1. Ja, vi är väldigt töntiga ;)
    Puss

    /Y

    SvaraRadera
  2. Men pfft. Klart man ska ha nedräkning. Är man kär är man kär. Minns en gång när jag lagom tanklöst skrev ett blogginlägg som följer: "Kärlek är när ett ljudet av ett anlänt sms abrupt avbryter ett långtoabesök".

    Sedan börjar jag förresten bli mer och mer säker på att vi bor i samma stad. Akademikerstad i supersödraste Sverige, eller hur?

    SvaraRadera
  3. Haha du låter lika romantisk som oss!
    Nej vi bor faktiskt inte i den södra akademikerparadiset, men jag kan avslöja att jag kommer därifrån så du hade nästan rätt :)

    SvaraRadera